.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دریافت ده‌ها وام از نهاد‌‌های دولتی با عقدنامه جعلی!
فرمانده انتظامی شهرستان رشت گفت: باند جاعلان اسناد دولتی در یک منزل مسکونی در رشت دستگیر شدند.

دریافت ده‌ها وام از نهاد‌‌های دولتی با عقدنامه جعلی!به گزارش خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ رحیم شعبانی در تشریح این خبر اظهار داشت: افرادی که با جعل اسناد دولتی مبادرت به کلاهبرداری و کسب درآمد نامشروع در شهرستان رشت می‌کردند، با پیگیری گزارش‌های مردمی توسط ماموران انتظامی کلانتری 22 شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان رشت افزود: اعضای این باند 3 نفره با استفاده از شناسنامه و عقدنامه جعلی از ادارات و نهادهای دولتی اخذ وام می‌کردند.

رئیس پلیس رشت با بیان اینکه متهمان دستگیر شده مرد و 42، 45 و 50 ساله است بیان داشت: اعضای این باند پس از هماهنگی با مقام قضایی در یک منزل مسکونی در رشت دستگیر شدند.

وی تصریح کرد: ماموران انتظامی در بازرسی از این منزل مسکونی که اسناد در آن جعل می‌شد، چندین فقره شناسنامه جعلی، عقدنامه جعلی و مهر جعلی ادارات ثبت احوال و ثبت اسناد و قوه قضاییه و اوراق خام سایر ادارات دولتی و 50 گرم هروئین کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان رشت با بیان اینکه متهمان با تشکیل پرونده جهت تکمیل سیر تحقیقات به پلیس امنیت عمومی معرفی شدند، از شهروندان خواست هرگونه فعالیت مشکوک و ناهنجاری را به مرکزفوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.048 seconds.